środa, 11 lutego 2015

Kuchnia raz jeszcze :)









9 komentarzy:

  1. Stylistycznie bardzo mi się podoba.Ale ja jestem jakaś niedzisiejsza...Te otwarte kuchnie są fatalne.Nie potrafiłabym klepać kotleta koło kanapy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...a co tu robi moja kuchnia ??? ;)))
    My planujemy przenieść kuchnie do Salonu z podobnym projektem, tylko , że nie zdecydowaliśmy się na wyspę.
    Bo nasz salon ma tylko 5mtr długości, więc bałam się, że bardzo zabierze nam przestrzeń . zresztą na środku chciałabym wstawić okrągły stół i 4 krzesła...wybrałam też szafki do sufitu...ale układ lodówki, zlewu, kuchenki taki sam :))
    pzdr Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. matko. jak sterylnie. ja, nawet jak posprzątam, to tak nie mam. zazdroszcze. i te lśniące fronty. żeby je utrzymać w czystości trzeba cierpliwości:) podziwiam!

    pozdrawiam i zaproaszam do mnie
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Proszę mi napisać skąd kuchnia i stół oraz krzesła. Wszystko dobrane idealnie. Narożnik też piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia robiona na zamówienie u stolarza :) stół z Jyska, krzesła kupione na allegro :)

      Usuń
  5. Ślicznie dziękuję za info. Stół daje rade? Wiem że z meblami z jysk trzeba uważać bo niekoniecznie ich jakość jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka cudne wnętrza tworzysz! ♥

    Mam do Ciebie małą propozycję: od pewnego czasu na blogu zaczęłam prowadzić cykl „WnętrzarskiePiątki”. W skrócie polega on na tym, że każdy ma szansę podzielić się jakimś zakątkiem swojego mieszkania/pracowni które urządził i stąd też jak już się pewnie domyślasz piszę do Ciebie. Byłby to dla mnie zaszczyt pokazać Twoje wnętrze na moim blogu, pytanie tylko czy byłabyś chętna się nim podzielić z moją skromną widownią?

    Daj znać na mojego maila - deconatka@gmail.com
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń