wtorek, 9 lutego 2016

Plakat







19 komentarzy:

  1. Śliczny kącik, bardzo podobają mi się białe cegiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plakat i cały kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne cegły, a plakat wpasował się idealnie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Można pisać wiele ale poco wystarczy przecież powiedzieć, że jest - Ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Plakat wygląda super na tle tych białych cegiełek. Uwielbiam takie wnętrza i mimo, że uwielbiam soczyste kolory to tutaj wcale mi ich nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, jest ślicznie. Tak sobie myślę, że taki plakat bądź podobny, ale z takim samym przesłaniem powinien wisieć na honorowym miejscu w każdym domu. Może dzięki temu ludzie staną się lepsi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tekst już kiedyś gdzieś widziałam, alke plakat bardzo interesujący ciekawie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny plakat zapraszam w moje skrone progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, ale już coraz bardziej oklepany, pojawia się w najróżniejszych wersjach w domach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) więc chyba muszę szukać już kolejnego :D

      Usuń
  10. fajnie wygląda ten napis, mądry ale już wiele osób robi go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten plakat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie, też mi się wydaje, że to już troszkę oklepane :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a moja siostra też taki kupiła sobie do nowego mieszkania i musze przyznać, że bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałby się jakiś nowy wpisik? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie, święta idą a tu zero nowych fajnych inspiracji :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Plakat bardzo fajnie się prezentuje:) Ale większą uwagę przykuwają te białe cegiełki! Są przecudowne. Wbrew pozorom nadają wnętrzu takiej świeżości i dobrego stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też jest taki plakat i wszyscy staramy się oczywiście do niego stosować :) fajne reguły dla domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a może jakiś nowy wpis z okazji nowego roku?? ;)

    OdpowiedzUsuń